LogowanieZarejestruj się
News

Philips sprzedał dział TV, ale marka pozostaje

Podziel się na:
  • Wykop
  • Facebook
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • Blip
Philips

Philips sfinalizował wreszcie umowę z TPV i sprzedał 70% swojego działu produkcji telewizorów firmie, która ma siedzibę w Hong Kongu. 30% nadal będzie należało do Philipsa, który ma otrzymywać też opłatę licencyjną za udostępnienie swojej marki. Tym samym pod skrzydła TPV przeszło także 3300 pracowników firmy, która na swoim biznesie związanym z telewizorami ostatnio tylko traciła, zresztą tak jak cała branża. TPV ma jednak ambitne plany i chce stać się jednym z trzech głównych producentów telewizorów na świecie, a pierwszym krokiem ku temu ma być nowa seria Smart TV, którą poznamy za kilka miesięcy. Cóż na pewno nie będzie łatwo, bo tacy giganci jak Sony czy Panasonic mocną cierpią na tym rynku, a nawet Samsung ma problem z osiągnięciem rentowności.

Dodaj komentarz