Firma próbowała szczęścia w tym segmencie, proponując dość oryginalny (w momencie wprowadzenia na rynek) tablet HTC Flyer. Co wyróżniało tę konstrukcję? Firma zdecydowała się zastosować rysik jako jeden z możliwych wariantów obsługi urządzenia. Oczywiście sprzęt wyposażono w nowoczesny, pojemnościowy ekran dotykowy o przekątnej 7 cali. Potem na rynek trafił jeszcze Evo View 4G oraz 10 calowy Jetstream. Żaden z nich nie tylko nie odniósł sukcesu na rynku, ale wręcz wszystkie te urządzenia właściwie pozostały przez konsumentów zupełnie niezauważone. Firma uznała, że dalsze prace, rozwój tego typu urządzeń zwyczajnie nie mają sensu, powiększają tylko straty, jakie ostatnimi czasy notuje tajwański producent. Wyniki firmy są na tyle złe, że po prostu nie może sobie ona pozwolić na trwonienie sił i środków w nieperspektywiczne produkty (w sumie rywalizacja z iPadem na razie wyszła na zdrowie jedynie Samsungowi i Asustekowi – ich produkty zdobyły uznanie, renomę na rynku i całkiem nieźle się sprzedają). Poza tymi dwoma producentami, na rynku zdominowanym przez tablet Apple, jest miejsce dla mniejszych wytwórców proponujących bardzo tanie, androidowe płytki.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.