LogowanieZarejestruj się
News

Amazon już kopie po kostkach Apple. Nowa reklama Kindle HD z iPadem Mini w tle

Podziel się na:
  • Wykop
  • Facebook
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • Blip
amazon_kindle_fire_hd_ipad_mini

No tak, to była kwestia czasu (bardzo krótkiego czasu) kiedy pojawią się reklamy atakujące wprost nowy, 7 (7.85) calowy model iPada. Pierwsza właśnie została upubliczniona. Kto atakuje? Amazon. W sumie marketingowcy mają ułatwione zadanie, nie trzeba się specjalnie wysilać – urządzenie Apple jest wyraźnie droższe od konkurencji i w paru aspektach w oczywisty sposób odstaje od sprzętu, z którym będzie rywalizować. Amazon wskazuje na podstawowy element wyposażenia – ekran. Ten w nowym mini iPadzie dysponuje dokładnie takimi samymi parametrami, co w sprzedawanym od dawna roku iPadzie 2. Rozdzielczość wynosi zaledwie 1024×768 pikseli, gęstość upakowania punktów na cal to 163 ppi. Amazonowy Kindle Fire HD to – jak głosi reklama – 30% więcej pikseli, ekran HD z 216 pikselami na cal, do tego możliwość oglądania filmów i seriali o rozdzielczości HD (ten parametr, choć prawdziwy, akurat nie jest specjalnie odczuwalny, gdy oglądamy na niewielkim tablecie). Poza tym producent Kindle wymienia jeszcze głośniki stereo (w iPadzie tylko mono) oraz MIMO WiFi. Konkluzja brzmi: „Much More for Much Less”. Trudno będzie odbić piłeczkę, żądając za iPada Mini 329 dolarów (wersja podstawowa), podczas gdy Kindle Fire HD kosztuje zaledwie 199 dolarów. Czekamy na antyreklamy Google…

 

Dodaj komentarz