Coś Samsung chyba nieco nam zaspał. LG co chwila publikuje informacje o nowościach, które pokaże na CES, a ze strony drugiego koreańskiego giganta jakoś tak dziwnie cicho… być może Samsung przygotowuje niebywałe niespodzianki i po prostu nie chce ich ujawniać przed rozpoczęciem imprezy? Tak czy inaczej firma musi mieć w zanadrzu coś naprawdę mocnego – wiemy, że LG ma rewolucyjną projekcję laserową (to będzie trudne do przebicia), do tego nowa seria odbiorników HDTV będzie wyposażona w najnowszą odsłonę Google TV (to akurat niekoniecznie wielka zaleta) oraz serwis OnLive (a to akurat rzecz, która może się przyjąć). Na razie Samsung zapowiedział całkowicie nowy interfejs w swoich SmartTV. Nowy Smart Hub ma być rzecz jasna znacznie lepszy od dotychczasowego. Pozwoli na łatwiejszą nawigację, szybsze dotarcie do tego, co nas interesuje. Całość nawiązuje trochę do czytników treści (duże obrazki w kafelkowej formie, pozwalające na szybkie dotarcie do interesujących nas informacji), pogrupowana jest w pięć głównych sekcji: „On TV”, „Movies & TV Shows” for VOD content, „Apps”, „Social” oraz „Photos, Videos & Music.” Może nie brzmi to superekscytująco, ale warto uświadomić sobie że jednym z najpoważniejszych zarzutów wobec obecnie oferowanych Smart TV jest właśnie kompletna nieczytelność, brak przejrzystości w dotarciu do treści, chaotyczny, nieintuicyjny interfejs. Dotyczy to bez mała każdego producenta HDTV. Samsung wziął się do roboty i zaproponował coś nowego, co ma szansę zmienić sytuację – w końcu użytkownik będzie z przyjemnością nawigował po zaawansowanych funkcjach odbiornika, a nie – jak obecnie – miał ochotę rzucić w ekran pilotem Oczywiście nowość zostanie zaprezentowana za dwa tygodnie w Las Vegas.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.