To, że córy i synowie Albionu to okropni gadżeciarze wie każdy, kto sprzedaje lub po prostu interesuje się elektroniką użytkową. Nic dziwnego zatem, że największe firmy z branży właśnie Anglię upatrzyły sobie za cel, to właśnie na Wyspach rozpoczęła się wielka promocja technologii 3D. Co prawda nawet Anglicy okazali się impregnowani na marketingowe slogany, ale w porównaniu z resztą Europy oraz globalnym rynkiem to właśnie Wielka Brytania wiedzie prym we wdrażaniu obrazu trójwymiarowego. Trzeba brać poprawkę na źródło tych informacji – wielkiego operatora Sky, który jakby nie patrzeć jest bardzo zainteresowany komercyjnym sukcesem 3DTV, sam oferuje kanały 3D oraz materiały w trójwymiarze. Obecnie Anglia wyprzedza Stany we wprowadzaniu tej technologii. Brytyjczycy są z tego faktu (złośliwi powiedzą: nie wiedzieć czemu) bardzo dumni. Tak czy inaczej najwięcej materiałów 3D, kanałów dostępnych jest na brytyjskim rynku. Sprzedaż odbiorników ma w tym roku być znacznie lepsza od zeszłorocznej, kiedy to pojawiły się komentarze, że konsumenci pozostali nieczuli na ogromną kampanię największych producentów związaną z promocją 3D.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.