LogowanieZarejestruj się
News

100 000 aplikacji dla iPada – konkurencja w lesie

Podziel się na:
  • Wykop
  • Facebook
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • Blip
iPad

iPadowi stuknęło 100 000 w App Store. Sto tysięcy aplikacji to liczba wprost astronomiczna, patrząc przez pryzmat konkurencji. Google (które, naturalnie, należy uznać za największego konkurenta) na razie nie może się pochwalić większymi sukcesami na tym polu… owszem pojawiają się co chwila nowe modele tabletów, ale szczupła liczba aplikacji nie pozwala na razie rozwinąć skrzydeł androidowej platformie. Pozostali konkurenci to raczej produkty niszowe, trudno przewidywać że nagle WebOS stanie się poważnym zagrożeniem dla iOSa oraz Androida, to samo dotyczy produktu firmy RIM. Czarnym koniem rywalizacji w tym segmencie rynku może okazać się Microsoft. Windows 8 ma być dostosowany do tabletów i z zapowiedzi wygląda, że faktycznie będzie niezłą platformą dotykową, a co jak co, ale aplikacji na nową wersję okienek nie powinno zabraknąć. Rzecz jasna ilość nigdy nie idzie w parze z jakością, w przypadku tytułowych 100 000 programów, duża cześć nie nadaje się do niczego sensownego (albo jest to oprogramowanie, które zainteresuje niewielką grupę użytkowników, co zresztą należy uznać za zaletę, bo każdy znajdzie coś interesującego dla siebie). Jednak w tym morzu aplikacji znajdziemy prawdziwe perły i jest ich naprawdę dużo. Wiadomo, że nawet najlepszy sprzęt bez oprogramowania nadaje się co najwyżej do postawienia w gablotce. W przypadku iOSa mamy już ponad 500 000 programów do pobrania z App Store. Astronomiczna liczba…

Dodaj komentarz