Spotify uruchomiło właśnie rodzaj serwisu prezentującego w formie tablicy sugestie, rekomendacje dotyczące artystów, albumów, pojedynczych utworów skorelowane z naszymi znajomymi, tudzież osobami które dodaliśmy do śledzonych profili. Widać wyraźne promowanie społecznościowych funkcji, które mają być głównym elementem przyciągającym użytkowników. Obecnie ze Spotify korzysta około 30 milionów osób miesięcznie. Discovery ma oferować dostęp do recenzji, do opisów, do ciekawostek związanych z artystami, zapewne pojawią się także aktualności dotyczące tras koncertowych. Ma to być w zamierzeniach nowy sposób na użytkowanie serwisu, nowy sposób konsumowania muzyki. Pytanie, co z tradycjonalistami, osobami, które chciałyby mieć dostęp do chmurowej kolekcji swoich nagrań. Obecne playlisty trudno uznać za dobrą alternatywę. Może takie, niereformowalne wapniaki jak ja, to nie ten „target”, w końcu czasy się zmieniają, sposób konsumowania muzyki się zmienia…
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.