CEO NVIDII wyraził swoje niezadowolenie z faktu bardzo kiepskiej sprzedaży androidowych tabletów. Jak wiadomo, większość z nich wyposażona jest w układy NV, stąd rozczarowanie szefostwa jednego z głównych producentów komponentów dla dotykowych płytek z systemem mobilnym Google, jest jak najbardziej zrozumiałe. Co prawda w wypowiedzi nie pada ani razu słowo Apple, ale CEO wyraźnie odnosi się w swojej wypowiedzi do iPada, mówiąc o błędach jakie jego zdaniem popełnia Google oraz producenci hardware. Dwa główne zarzuty to wysoka, wyższa cena oraz praktycznie zerowa dostępność aplikacji stworzonych z myślą o tabletach. W przypadku konkurencji nie tylko jest taniej, sprzęt dysponuje lepszym wsparciem, ale nade wszystko są na niego tysiące użytecznych programów – czegoś, czego nie ma na Androida 3.x. Co więcej, podczas wywiadu padły gorzkie i dość mocne stwierdzenia: Acer, ASUS, Dell, LG oraz Motorola nie wiedzą jak się sprzedaje tego typu sprzęt. Poza tym producent iPada ma znacznie lepsze podejście marketingowe, wie w jaki sposób dotrzeć do potencjalnych konsumentów. Cóż, faktycznie na razie sprzedaż idzie jak po grudzie, należy jednak wspomnieć, że CEO NVIDII (do czego zresztą otwarcie się przyznaje) jest wielkim jabłkofilem. Akurat w tym konkretnie przypadku trudno się nie zgodzić z argumentami, jednak gwoli sprawiedliwości pierwsze produkty trafiły na rynek przed kilkoma tygodniami, nowa aktualizacja Androida (3.1) wprowadza szereg ważnych, użytecznych i oczekiwanych poprawek. Tak czy inaczej na razie jest tak: „mówimy tablet, myślimy iPad”.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.