Integracja obu najpopularniejszych portali społecznościowych w ramach jednej aplikacji ma jak najbardziej sens. Panasonic postanowił wprowadzić do swojego telewizyjnego marketu tego typu oprogramowanie, pozwalające użytkownikowi na szybki dostęp do Twittera oraz Facebooka. Na ekranie pojawiają się najnowsze wiadomości, wpisy na naszym profilu, możemy przeglądać, wprowadzać, publikować – oczywiście przyda się opcjonalna klawiatura, która pozwoli na komfortowe korzystanie z nowych możliwości. Poza tym Panasonic udostępnia gry Gameloftu – w sumie wprowadzono trzy tytuły, wszystkie za darmo, w tym samochodowe wyścigi Asphalt5, znane dobrze właścicielom handheldów. Firma mocno podkreśla chęć rozwoju swoich usług sieciowych, uważa (podobnie jak reszta branży), że obecnie czymś, co jest najbardziej obiecujące odnośnie rynku HDTV to właśnie integracja telewizorów z Internetem, SmartTV pod różnymi postaciami, które pozwala na sprzedaż nowych produktów (aplikacje oraz programy w ramach IPTV).
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.