LogowanieZarejestruj się
News

Kindle Fire ma już ponad 50% udziałów na rynku androidowych tabletów

Podziel się na:
  • Wykop
  • Facebook
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • Blip
kindle-fire-

Produkt Amazona wyraźnie dominuje nad konkurencją, można wręcz mówić o analogii do rynkowej pozycji iPada wobec całej reszty świata. Co prawda produkt Apple ma wyższe udziały na rynku tabletów, jednak z tendencją zniżkową. Odwrotnie Fire, który obecnie notuje 54.4%, a przewidywania co do jego dalszej sprzedaży są bardzo optymistyczne. Nie dziwi fakt przygotowywania przez Amazon kolejnych wersji urządzenia. Inne firmy mają znacznie mniejsze udziały: Samsung może się pochwalić 15.4%, Motorola 7%, kolejny w rankingu popularności Asus to 6.3%. Oczywiście Fire nie jest typowym, androidowym tabletem – ale to raczej większe zmartwienie dla Google, niż dla Amazona. Ten drugi stworzył popularny terminal, bazujący na popularnym systemie, pozwalający na konsumpcję kontentu oferowanego przez Amazona. Z drugiej strony, warto zaznaczyć że badania jednoznacznie wskazują, że modele z większym ekranem o przekątnej ok. 10″ są znacznie chętniej wykorzystywane do oglądania multimediów oraz innych materiałów (np. książki, czasopisma) niż modele 7″. Różnica jest spora, wynosi bowiem aż 39%. Stąd bliskie finalizacji prace nad większym modelem.

Dodaj komentarz