Fajnie, choć dla nas lepiej by było, gdyby zamiast Spotify (niedostępny w Polsce) pojawił się Deezer. Tak czy inaczej duzi producenci AV zauważyli potencjał kryjący się w usługach streamingowych audio. Co prawda telewizor to akurat średnie medium (trzeba go włączyć, obraz musi być wyświetlany, choć w przypadku energooszczędnych modeli nie jest to aż tak wielki problem, jak jeszcze parę lat temu). Osiemnaście milionów utworów trafi do telewizorów Samsunga serii E (model z 2012), następnie usługa powinna pojawić się w odtwarzaczach Blu-ray oraz kinach domowych tego producenta. Ostatnio Panasonic wprowadził do swoich odbiorników aplikację TuneIn – jednego z najlepszych klientów internetowego radia. Z wypowiedzi osób z branży wynika, że ten element postrzegany jest przez klientów jako atrakcyjny, nawet jeżeli nie przekłada się to potem na korzystanie (via TV) z tego typu serwisów. Czyżby magia logo na pudełku, względnie ekranie wywoływała takie, pozytywne reakcje konsumentów?
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.