LogowanieZarejestruj się
News

iPad Mini sprzedaje się lepiej od większego modelu

Podziel się na:
  • Wykop
  • Facebook
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • Blip
iPad mini

Okazuje się, że wprowadzenie do sprzedaży iPada Mini było przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Pamiętacie sceptycyzm Steve Jobsa odnośnie małych tabletów? Cóż, legendarny CEO Apple widać mylił się w tej sprawie. Dowodem na to jest wyśmienita sprzedaż małego iPada. Obecnie 60% wszystkich tabletów Apple, które trafiają do klientów to iPad Mini, który w ten sposób zdetronizował modele 9.7 calowe (warto zaznaczyć, że firma z Cupertino sprzedaje dwa modele większych tabletów – iPada 2 oraz iPada 4). Firma chce w tym roku sprzedać 88 milionów tabletów, z czego aż 55 milionów mniejszego modelu. Z 33 milionów większych iPadów, znaczna część sprzedaży przypadnie nowemu iPadowi 5, który jak mówi się nieoficjalnie będzie wyglądał podobnie do sprzedawanego obecnie modelu mini. Ten ostatni także przejdzie kurację odmładzającą, choć tutaj zdania są podzielone. Niektórzy mówią o szybkim wprowadzeniu urządzenia wyposażonego w ekran Retina, inni powątpiewają w szybką premierę, nie bez racji tłumacząc, że obecna wersja sprzedaje się świetnie i Apple nie musi się spieszyć (koszt wysokorozdzielczego wyświetlacza na pewno wpłynie negatywnie na zysk firmy, bo wątpliwie żeby nowy model był droższy od starego).

Dodaj komentarz