Trzy miliony utracone w przeciągu trzech miesięcy. To brzmi jak poważne ostrzeżenie. Po pierwszych, uspakajających informacjach o dobrym przyjęciu nowego systemu oraz telefonu (Z10) na rodzimym rynku, teraz praktycznie każdego dnia dowiadujemy się o spektakularnych porażkach. A to Pentagon rezygnuje z BB, a to brytyjski parlament nie jest przekonany do nowych rozwiązań firmy (tutaj szybko pojawiło się dementi)… tym razem chodzi o twarde, rynkowe dane. Tak wielki odpływ użytkowników jest niewątpliwie dużym ciosem dla firmy, która walczy o przeżycie. To właśnie nowy BB10 oraz smartfon Z10 (oraz model z klawiaturą, który jeszcze nie zadebiutował) są ostatnią deską ratunku. W sumie w ciągu ostatnich paru miesięcy z 80 milionów użytkowników zrobiło się 76. BlackBerry sprzedało co prawda 6 milionów telefonów przez ostatni kwartał, ale tylko milion stanowiły nowe Z10. Warto nadmienić, że obecna wersja BB OS nie jest kompatybilna wstecz z poprzednimi wersjami – może to decydować o migracji dotychczasowych użytkowników na inne, mobilne systemy/platformy.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.