
Microsoft wyraźnie szuka sposobu dotarcia do masowego klienta. W dziedzinie oprogramowania wszystko odbywa się, niejako z automatu. W 90% pecetów preinstalowany jest Windows, poza tym w każdym sklepie komputerowym kupimy bez problemu pudełko z systemem operacyjnym MS. Firma zazdrości Apple osiągnięć handlowych – jednym z elementów są sklepy Apple Store, pozwalające na bezpośrednią sprzedaż wszystkich produktów z oferty. Stąd plany uruchomienia własnych placówek handlowych z asortymentem obejmującym najnowszy hardware firmy z Redmond. Poza Surface, Kinectem, Xboksem oraz akcesoriami być może w niedalekiej przyszłości do portfolio dołączy microsoftowy smartfon. O takich zamiarach pisze najnowszy Financial Times. Takie placówki to także prestiż, wizerunkowy strzał w dziesiątkę (szczególnie, gdy mówimy o dobrych lokalizacjach). Kiedy ruszy pierwszy sklep? Prawdopodobnie w połowie przyszłego roku.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.