LogowanieZarejestruj się
News

Microsoft celuje w BlackBerry

Podziel się na:
  • Wykop
  • Facebook
  • Digg
  • Google Bookmarks
  • Blip
Logo_Microsoft

Jako że Android oraz iOS wydają się być całkowicie poza zasięgiem (chodzi zarówno o udziały, jak i potencjał sprzedażowy platform – Windows Phone niestety niczym szczególnym się tutaj nie wyróżnia), MS chce wymierzyć swoje marketingowe ostrze w Kanadyjczyków. BlackBerry po udanym debiucie smartfona Z10 oraz nowego BB OS 10, wyrasta na głównego przeciwnika. I trudno się dziwić, bo chodzi tutaj o specyficznego, bliskiego Microsoftowi klienta – o klienta korporacyjnego. Firmy, instytucje to bastion BlackBerry, miejsce w którym toczy się zażarta bitwa wszystkich głównych graczy. Do niedawna wydawało się, że przewagę mają rozwiązania systemowe, takie jak BlackBerry OS, jednak postępujący trend BYOD (zabierania i używania w pracy własnych handheldów) powoduje że dzisiaj wszyscy mają szansę na ten tłusty kawałek toru. Microsoft forsując swój ekosystem jest żywotnie zainteresowany, aby to jego platforma zdominowała ten segment rynku. Firma z Redmond ma mocne atuty po swojej stronie – dominację w systemach komputerowych, długoletnie stosunki partnerskie z biznesem, instytucjami. Pytanie, czy to wystarczy by przekonać użytkowników do zmiany platformy (BlackBerry często wdrażany był na poziomie danej firmy, instytucji, jako sprzęt służbowy)?

Dodaj komentarz