Dziewiątego maja ruszyła kampania reklamowa Samsung promująca pierwszą na polskim rynku innowacyjną platformę Samsung Smart TV. Szeroko zakrojona kampania obejmie takie kanały komunikacyjne jak: ATL, BTL, online oraz PR. Samsung rozpoczyna działania komunikacyjne promujące platformę Smart TV – pierwsze na polskim rynku rozwiązanie w pełni integrujące telewizję z Internetem. Start kampanii reklamowej poprzedziły działania prowadzone pod hasłem „Zmieniamy telewizję 9 maja. Włącz się”. Na stronie www.zmieniamytelewizje.pl umieszczono licznik, który odliczał dni do startu kampanii, a także logo Smart Hub – interfejsu w telewizorach Smart TV, dającego nieograniczony i bezpłatny dostęp do oferty kanałów telewizyjnych, Internetu i aplikacji.
„Zmieniamy telewizję w intensywne doznania. Włącz się.” to hasło głównej kampanii, oddające ideę Samsung Smart TV – platformy dającej możliwość oglądania, słuchania i surfowania w Internecie bezpośrednio na ekranie telewizora. Kampania telewizyjna prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach informacyjnych, w kanałach tematycznych oraz HD. Spoty promujące Samsung Smart TV (30 oraz 15 sekund) emitowane będą także w kinach przez sześć tygodni od 13 maja, przed projekcją wiosennych hitów.
Działania ATL obejmują również kampanię prasową; w magazynach lifestyle dla mężczyzn, prasie biznesowej, tygodnikach opinii oraz prasie specjalistycznej: technologicznej i telewizyjnej. Kampania online realizowana będzie w największych portalach informacyjnych, porównywarkach cenowych, portalach aukcyjnych i platformach VOD. Samsung Smart TV będzie również obecny w social media (Facebook, Twitter, YouTube). W ramach działań w punktach sprzedaży w wybranych sklepach umieszczone zostaną elementy shop display, odpowiednio zaprojektowane elementy wyposażenia oraz standy z materiałami POS.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.