W pierwszych trzech kwartałach 2012 roku w Samsung Smart TV pojawiły się 34 nowe polskie aplikacje, co stanowi blisko dwukrotny wzrost w stosunku do 2011 roku. Obecnie użytkownicy telewizorów, kin domowych i odtwarzaczy Blu-ray z Samsung Smart TV mają do dyspozycji ponad 400 aplikacji, w tym pond 60 polskojęzycznych, i korzystają z nich niemal pięciokrotnie częściej niż w 2011 roku. Zauważalny jest też znaczny wzrost liczby urządzeń z funkcją Samsung Smart TV, w których nabywcy aktywują połączenie z internetem. Rosnące zainteresowanie Polaków dostępem do nowoczesnej platformy internetowej za pośrednictwem Smart TV jest związane z coraz szerszą ofertą różnorodnych treści rozrywkowych i informacyjnych.
Dane firmy Samsung pokazują rosnące zainteresowanie interaktywną ofertą platformy Samsung Smart TV oraz nowoczesnymi telewizorami wyposażonymi w dostęp do internetu. W pierwszych trzech kwartałach br., liczba użytkowników telewizorów Samsung Smart TV, a także kin domowych i odtwarzaczy Blu-ray z tą funkcjonalnością, którzy aktywowali dostęp do zasobów internetu była o ponad 140% większa w stosunku do analogicznego okresu 2011 roku. Wśród bogatej oferty aplikacji w Samsung Smart TV, dużym zainteresowaniem Polaków cieszą się aplikacje lokalne. Obecnie w Samsung Apps dostępnych jest już ponad 60 serwisów lokalnych. W pierwszych trzech kwartałach br. pojawiły się 34 nowe aplikacje, co stanowi wzrost o blisko 178% w stosunku do tych, z których można było korzystać na koniec 2011 roku. Bardzo szybko rośnie też liczba aplikacji globalnych – obecnie jest ich już ponad 400.